Přednášky a diskuse
21.10.2020 - 17:30

#začnipodnikat: Jak prodat svůj projekt

Kdy: středa, 21. října, 17.30 hodin
Kde: ZOOM ROOM
Vstup: zdarma


Chcete uskutečnit svůj podnikatelský nápad, ale nevíte přesně, jak na to? Zúčastněte se naší diskuse – tentokrát na téma „Jak prodat svůj projekt“. Budeme se ptát designérky a návrhářky Alex Steklík Monhart; zakladatelky Institutu politického marketingu Alžběty Králové a zakladatelky Women’s Stories Lilii Khousnoutdinové.
Debata proběhne v češtině a bude živě přenášena online na platformě Zoom. Diskusi bude moderovat redaktor Lidových novin Martin Shabu.
Registrační formulář, kde můžete položit svoji otázku hostům: https://forms.gle/KyoUSoFHFXZ1WbYCA
V rámci série diskusních seminářů #začnipodnikat zpovídáme hosty, kteří mají své podnikatelské začátky za sebou a chtějí sdílet své zkušenosti a postřehy s těmi, kteří by své podnikání rádi rozjeli a hledají rady, jak začít. Budeme se bavit o kampaních, plánování, komunikaci, ale třeba i o tom, jak zjistit, jestli má projekt šanci na úspěch. Tento program pořádá Velvyslanectví USA ve spolupráci s Českým klubem absolventů International Visitor Leadership Program (IVLP).
 
Alexandra Steklík Monhart
Česká designéra a zakladatelka značky Alexmonhart. V roce 2017 byla zvolena do žebříčku 30 pod 30 časopisem Forbes. Alexandra přichází s doplňky určenými k dennímu, které nebudete chtít odložit, tzv. Permanent Articles of Your Being. Každý rok představuje několik artiklů, kterými postupně rozšiřuje portfolio značky. První uvedla na trh již notoricky známé skládací batohy, které jí přinesly okamžitý úspěch mezi designéry i zákazníky. Dále pak řadu rozšířila o cestovní a sportovní batoh, pokrývku hlavy, ledvinku a mezi poslední artikly patří sluneční i dioptrické brýle vyráběné v Londýně. V listopadu uvede na trh spolupráci s designérkou Lucií Koldovou a Jiřím Krejčiříkem, kteří pro značku vytvořili 2 nové designy brýlí.
 
Alžběta Králová
Managing partner IPM Consulting, s.r.o., zakladatelka, PR manažerka a politická konzultantka Institutu politického marketingu. Alžběta Králová získala zkušenosti v zahraničí, kde pracovala na vítězných volebních kampaních ve Spojených státech a Francii. Přenos a přizpůsobení trendů a nástrojů z řízení kampaní do českého prostředí pomáhá Alžbětě vytvářet a profesionalizovat kampaně. Za svou práci obdržela čtyři profesionální ceny, například v České ceně za PR a v soutěži Mladí lvi. Zaměření její práce zahrnuje rozvoj politického marketingu, kampaň, vytváření komunikačních strategií, důsledné budování značky a veřejné vzdělávání. Alžběta se zúčastnila prestižního programu americké vlády – International Visitor Leadership Program (IVLP) a nyní působí jako viceprezidentka Českého klubu absolventů IVLP. V IPM vede české i zahraniční stáže, poskytuje odborné komentáře médiím a podporuje aktivní občanskou společnost.
 
Lilia Khousnoutdinová
Lilia Khousnoutdinova je lektorka, publicistka, designérka, dula, cestovatelka, předsedkyně sdružení Přátelé Bhútánu v České republice, zakladatelka a členka představenstva, zástupkyně Nadace Šťastné Česko. Je zakladatelkou a koordinátorkou projektu „Příběhy žen“ a také projektu „Cesta extáze“ na podporu online vzdělávání a mentoringu. Lilia je zakladatelkou několika iniciativ sociálního podnikání a kurátorkou ženských startupů. Lilia je rovněž absolventka lektorského kurzu Hypnoporod (Morganova metoda) a certifikovaná instruktorka SUNDOOR – firewalking, chůze po skle, lámání šípů, ohýbání prutů a lámání prken.